View Single Post
Har vært i gamet siden September og holder pr dags dato 13 forskjellige coins, men oppsummerer de jeg anser som de mest lovende pr.dags dato:

Verge - Privacy coin på lik linje med Monero. Overgår dog Monero på de fleste områder og har stor tro på at den tar over dark-web markedet.
Tror Privacy coins generelt vil få en heftig boost i 2018. Monero er forøvrig heller ingen ufisk, jeg hodler den også.

IOTA - Stiller med revolusjonerende teknologi. De har dog en lang vei å gå på alle mulige måter, men klarer de å løse problemene de står opp imot kommer de til å gjøre det ekstremt godt fremover.

WaBi - Har allerede inngått samarbeid med Kinesiske myndigheter. Jobber for å verifisere Kinesiske produkter med bakgrunn av mange dødsfall knyttet til falsk og ulovlig produsert/omsatt barnemat og alkohol i Kina. Det at de allerede er i ett samarbeid og har ett ferdigstilt produkt på markedet gir de et stort pluss i min bok.

Burst - Gått hardt inn i denne. Bygger på PoC (Proof-of-Capacity), noe som gjør den veldig attraktiv og enkel å mine.

Legolas Exchange (Pågående ICO) - Sinnsykt spennende ICO. Kastet meg inn etter et tips jeg fikk igår. Den er dog bare for inviterte. Her er whitepaper.

Upcoming (ICO ferdig):

SignularityNet - Skaperne bak roboten Sophia som har fått statsborgerskap i Saudi Arabia har nå kastet seg på krypto bølgen. Jeg plukket det ikke opp før ICO, så venter nå spent på at de kommer på exchange. Teamet er bare helt rått og forventningene mine er deretter.

Øvrige coins jeg hodler: Neo, QTUM, TRX, MOD, VEN, XMR, ADA og CND.

Forøvrig vil jeg tipse om å melde seg inn i Facebook gruppen Kryptovaluta Norge. Der vil du finne hjelpsomme folk med veldig mye kunnskap. Her lærer man mye, samt får tips om nye coins osv.

Happy trading!