View Single Post
bare fordi en jævla narkeshund markerte meg på innrykk så tok de mobilen min og så mye drug relatert shit, så selvom urinprøven jeg tok var negativ måtte jeg ta hårprøve.. venter fortsatt på svar men forventer at de finner mye spor av litt forskjellig, men har fortsatt et lite håp om å ikke få rulleblad men da må jeg gå til fastlegen og be han ta hårprøve av meg for å bevise at jeg ikke har tatt noe, så spørsmålet mitt er om det er noen som vet om en eller annen syk måte å fjerne spor av stoff i håret? jeg kan ikke klippe meg for det blir for åpenbart, jeg vet om en spesiell shampoo folk sier funker,: http://www.testclear.com/Nexxus-Aloe...99&PID=7654292 men som dere ser koster den 2000kr og må brukes mange dager før hårprøven, i tillegg til at det tar nok mange dager før den kommer i posten, og jeg har egentlig ikke mange dager på meg. Så er det noen her som vet om noe som kan hjelpe for å fjerne spor av stoff i håret?? Alt fra broscience til linker, og fakta alt hjelper. takk på forhånd