View Single Post
Sitat av Frazzy Vis innlegg
Bytt ut ordet trening med aktivitet da! Aktivitet kan være så mangt, men det er noe som hjelper! Hva mener du er løsningen for det du beskriver da? Fortell hva dine tanker om hva som kan hjelpe er

Ps, du trenger ikke å bli hårså, man må tåle litt krass kommentar, enn å bare bli sydd puter under armene på
Vis hele sitatet...
Sorry ass, men jeg tror ikke du har i nærheten av kunnskap nok om emnet til å komme med innspill her. Rivotril-slutt er at ballgame som er så hardcore og tøft at jeg ikke tror noen klarer å forestille seg det ekstreme helvete som TS gjennomgår nå.

Hvordan kan du si at du ikke har misbrukt de pillene, om du forsetter å forklare hvor mye de har ødelagt deg? Da er det vel på tide å ta inn over seg at man faktisk har misbrukt noe, som har ødelagt kroppen?!!
Vis hele sitatet...
TS fikk utskrevet pillene av legen; det er absolutt ikke snakk om at det her har vært utstrakt misbruk på egen hånd. Det var medisin som hjalp; og når man er så ung som TS var da disse pillene ble utskrevet så stoler man vel ganske blindt på helsevesnet? Det er ikke slik at jeg sjekket opp bivirkinger og muligheten for abstinenser da jeg fikk utskrevet allergitabletter som 14åring. Jeg tok en pille om dagen, regner med at TS også bare fulgte legens råd og gjorde det samme; det fungerte jo. Når det så viser seg, årevis etter, at dette kanskje ikke var den beste løsningen så synes jeg vi skal kutte TS 2000meter med slack.


For å være helt jævlig ærlig tror jeg ikke du skal kommentere noe mer uten å sette deg inn i problemstillingen her. Bruk en time eller to, les deg bittelitt opp på hva vi snakker om her.
Sist endret av moret; 7. januar 2017 kl. 14:44.