View Single Post
Sitat av WopWop Vis innlegg
Jajøss. Det er 15.000 av 32 millioner spillere som er bedre enn meg. At alle henger seg opp i hva som er bra og ikke skjønner jeg ikke, så back to the point med tråden?

Er nå 70 points i dia 2, link meg deres accounter vær så snill siden det er så lett og komme seg hit
Vis hele sitatet...
Du er så ignorant at det er nesten meningsløst å diskutere med deg.. Hvis man er diamond 2 EUW ligger man på rank 7k ca. (source: lolsummoners.com) Du sier at du er blant de 15.000 beste i verden, men hvordan fungererer hjernen din om du tror halvparten av verdens beste spillere spiller på EUW?

Her er lista til alle serverne;
EUW, NA, Nordic & East, Turkey, LAS, LAN, Korea, Oceania, Brazil og Russia.

Nåvel, jeg er ikke så flink i matte, men jeg håper du skjønner at du er ikke top 15k i verden - det er en fin plass å starte! Når man tror man er best, som deg, så er det lite rom for forbedring, så her ville jeg styrt unna gutta!

Sitat av EliteBook Vis innlegg
Hahahaha. "med litt flaks" faenmeg dummeste jeg har hørt.
Vis hele sitatet...

Ikke vær så sint fordi du har vært low diamond i en hel sesong, elitebook. Har hatt deg på friendlisten så jeg forstår frustrasjonen din i det innlegget

Til OP: Her er et bilde av meg da jeg fortsatt spilte League, (diamond 1 s3&s4) det er ikke min all-time-high soloq rating men gir deg en pekepinn på at jeg har peiling på hva jeg snakker om - selv om jeg aldri ble superflink (som du tydligvis er) https://imma.gr/58998
Sist endret av Natander; 1. juni 2014 kl. 16:04.