View Single Post
Leste en plass legemiddelverket hadde sett litt på denne urten 1990. Virker som det faktisk hadde en målbar virkning for subjektene, usikker på om dem testet selv eller gikk gjennom andres konklusjoner. Uansett, norge er norge. Det ble klassifisert som legemiddel, dermed reseptpliktig. Noe grunn for denne avgjørelsen fant jeg ikke, sett bort ifra virker en urt (f.eks) så blir det automatisk klasifisert som legemiddel, uavhengig av farer, bivirkninger osv. Minst mulig makt or muligheter over egen helse er bra, virker det som.. Det er så ille at at det er personer som ikke ønsker dem skal forske på x plante pga det blir stort sett automatisk klassifisert som legemiddel.
Skulle det bli tatt så får du nok forespørsel om resept og det vil bli destruert viss man ikke har det. Men igjen, mtp tilstandene innenfor narko politikk og alt som følger med hadde jeg ikke blitt overrasket viss dem møter på døra mi og skal ransake bolig da dem stort sett kjører på som dem vil.. Selv om det er lite sannsynlig. Uansett, har lyst og prøve denne urten. Vet også om andre som kunne hatt nytte av den.. Viss noen vet om bra side og merke, elle ønsker og dele relevant informasjon. Send meg en pm. :P
Sist endret av sneipen; 8. desember 2018 kl. 22:14.