View Single Post
ArbeidsledigProletar
Sitat av A-tillah Vis innlegg
Hvis alle de ressurssterke og utdannede mennesker fra den 3. verden "forlater skuta", hva tror du vil skje der nede da? Hvorfor skal vi være tolerante ovenfor folk som er det stikk motsatte. Det gir jo ikke mening. Ja kom hit, vi godtar alle. Vi driter i kvinneundertrykkelse og homohat, vold og æresdrap. Kjør på.
Vis hele sitatet...
Du kan vel ikke så mye om Syria, gjør du vel? Det er jo sånn der dumt vrøvl som gjør at de oppsto i første omgang. Hvorfor oppføre seg når du blir møtt av folk som deg?

Hvis du hadde sagt de tingene om meg, hadde det ikke vært en sjans i havet om at jeg hadde gjort noe for å forbedre ditt syn, du er jo sånn bunnslam som dømmer alle uten å egentlig vite hva som er hva.

Det er sånne som DEG som gjør at vi har et problem med terrorisme, ikke terroristene sjøl.
Skjønner folk virkelig ikke at det er VI kollektivt i vesten som har skylda i dritten som skjer i byene våre? Skyting i gatene, folk som bare blir meid ned av desperate mennesker som er så forhatte at de ikke får jobb eller aksept i samfunnet. Hva har de å tape ? Det går jo bare masse droner rundt her og spyr meningsløst hat om ting de ikke kan men dytter over øynene på alle med en gitt religion.

Skulle bare ønske terrorisme var litt mer presis, så hadde vi jo fått renska opp i vår egen bakgård

(nei, jeg mener ikke dette, jeg er sikkert en ålreit kar, både hvit og ateist. Du har sikkert noen utvalgte ord om noen som er åpen for at muslimer ikke alle er mordere da, så du kan vel spy ut noe uvitenhet der også)