View Single Post
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Går folk rundt med ekstreme mengder undertrykte lyster og følelser siden fraværet av hemninger ved benzo+sprit gir dere så ekstreme oppførselsmessige reaksjoner? Nå er jeg kanskje en rolig kar, men jeg har aldri opplevd å gjøre noe jeg har angra på, foruten et par blackouts hvor jeg har sittet og hørt på musikk seint eller lagd mat uten å rydde etterpå...
Vis hele sitatet...
Folk oppfører seg forskjellig når de blacker ut. Sikkert avhengig av hva slags person man er fra før. Er du glad i konflikt og slossing blir det sikkert mer av det. Spørs også hvor man er og hva man driver med. Litt mer som kan skje hvis man er ute på byen i forhold til å sitte hjemme.
Har hatt noen sånne opplevelser sjæl og det værste som har skjedd har vært at jeg har ommøblert eller lagd noe snål musikk. Tror jeg Har dog blitt fortalt at jeg på store imovane doser hadde fullstendig gullfisk hukommelse og spurte om de samme tingene hvert 5. minutt. Bomma på nederste trinnet av trappa en gang og kom til meg selv i et annet rom blandt sko og nedrevne jakker. Er en sjangs for å feilbedømme noe slikt og skade seg selv.
Sist endret av Bothrops; 27. november 2018 kl. 12:37.