View Single Post
Sitat av instinktinnsikt Vis innlegg
Hei, ser at mange er usikre på dette området, og ønsker derfor å opprette en tråd.

Erfaringsmessig er flere ukritiske til slike kombinasjoner - meg deriblant (før), og ser det derfor nødvendig å opprette noe som kan ligne på en rapport.

Ikveld har jeg tatt følgende: 15mg diazepam, og 5 halvlitere pils.

20:00: tar første pils, chiller på pc'en og ser på YouTube. Ganske spesifikt videoer angående en sport jeg er interessert i, og måter å håndtere idretten bedre på.

20:30: åpner en pils til, og bestemmer meg for å legge to diazepam under tungen, mens jeg fortsetter å se på disse videoene.

21:00: tar en pils og begynner å spille LoL. Kjenner at jeg begynner å konsentrere meg mer, litt mer avslappet, og klarer å følge med.

21:30: Pils nummer tre. Spiller godt. Har god KDA-rating (kill/death/assist), og blir lagets beste mann. Føler meg flink.

22:30: Begynner å bli litt små-stuk, må hviske ut litt av hva jeg skriver in-game for å skrive det på nytt. Tastaturet er ikke min beste venn. Er også mer sosial ovenfor min samboer. Slurver ikke i setninger og slikt, men er veldig konsentrert ovenfor å ikke slurve i tale. Er heller ikke ustø, slik jeg vet at mange kan bli (tenker over det selv).

23:00: Tar en sigg og en ny pils. Snakker litt med samboer, føler meg ganske bra. Alt av angst er forsvunnet. Kan prate om hva som helst. Interessant program på TV om merkelige sykdommer, og snakker relativt engasjert om disse sykdommene og hvor merkelig det er at de kan oppstå hos mennesker.

23:30: Spretter en ny pils, begynner å skrive denne rapporten. Merker økende stuk på tastaturet, men er såpass oppegående at jeg ser at jeg skriver feil, og retter opp i det

Kan på "etterskudd" si at jeg sliter med angst fra før (generalisert angstlidelse, men umedisinert i over ett år - så ingen toleranse).

Håper denne tråden er til nytte for noen.

God kveld!

edit: står at jeg har tatt seks pils i teksten, men en er visst blitt "påsmurt" en gang i teksten. Lett å glemme noe småtteri over noen timer
Vis hele sitatet...
Sitat av instinktinnsikt Vis innlegg
4 rivotril i seg selv er vel nok til å få blackout, så det er ganske forståelig at det gikk som det gikk det må jo nesten ha vært planlagt, med tanke på at du inntok sprit i samme slengen
Vis hele sitatet...

Jeg har ganske høy toleranse for rivotril, bruker det ganske ofte, helga før der tok jeg kanskje 5 og drakk en sekspakning med pils uten problemer. Så var absolutt ikke planlagt, men svæært dårlig gjennomtenkt.