View Single Post
Jeg vet ikke hvilken side du holder med nei, og på hvilken måte er dette relevant?? Har jeg nevnt det noe sted?
Nå må du utdype deg mer. På hvilken måte har jeg lagt ord i munnen din? Det er heller du som legger ord i munnen min ved å påstå at jeg prøver på det samme, og at jeg tydeligvis er klar over hviken side du tar i saken.

Jeg skjønte ikke helt hvorfor du mente av alkohol vs cannabis ikke var noe bra agrument, og derfor lagde jeg en quiz for å prøve å få et mer konkret svar. Kanskje du synes quizen var teit. Dette var ikke noe annet enn en førsøk på å få et konkret svar på et spesifikt spørsmål.

Ikke vær så sur, i hvert fall ikke når du blir sur for at du tror jeg er spydig ellernoe. Jeg vet ikke hva du prøver å si, men nå forvirrer du meg.

Ærlig talt så prøvde jeg å spørre han om hva han mente om skadevirkningene om de forskjellige stoffene. For kom igjen, dette er jo ikke irrelevant hvor skadelige stoffene er. SÅ VAR QUIZEN DÅRLIG DA, OK.
Sist endret av NinjaGeir; 5. mars 2016 kl. 00:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.