View Single Post
Når du sier nabolandet, er det et av våre grenseland eller et land som grenser til Latvia?
Om det er et av våre grenseland så er det Sverige el Finland da? Skulle vel ikke være noe hokus pokus for en fra Latvia å bosette seg i et annet EU land? Det er vel i prinsippet bare å fysisk forflytte seg og ferdig med den saken? Da skulle det ikke være noe i veien for at han kan besøke deg. Om det er Russland så aner jeg ikke hvordan ting er der og hva som kreves for at en Latvier skal få papirene.

Er det ikke alltid slik at det er mange problemer som vanskelig lar seg løse når noen skal nettbøffe andre? Virker som om dette med statsborgerskap er noe som han dikter opp for å heller få deg på besøk. Da er han mer i kontroll om du kommer til ham. Jeg er skeptisk siden jeg ikke kan se noe problemer med at Latvier bosetter seg i Sverige. Eller Finland.
Hva tenker du selv?

Det kan jo være en som lever å lure halv gamle damer på nett. Er flust av dem vet du. Og norske damer er ettertraktet ofre pga god økonomi og selvstendighet slik at de kan loppes for mye spenn.

Mulig jeg bare er blitt for gammel og kynisk. Personlig ville jeg valgt å treffe folk irl.
Sist endret av random67489; 14. juni 2018 kl. 07:09.