Tråd: Rasister
View Single Post
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Er det så mye å be om å bare late som den karen i kjole med pupper og sminke er ei dame? Hva har man å tape på det? Du blikke homo av den grunn. Bare vær med på leken, det er garantert ikke noe du kommer til å oppleve hver dag. Hvis du hadde gjort det så tror jeg det fort hadde blitt uproblematisk.

Hvis de ser ut som damer eller ser ut som de prøver jævlig hardt, bare lat som du er overbevist. De later som, du later som, alle kommer overens. Ingen mister rettigheter, friheter eller selvrespekt. Du kan til og med slippe å bruke personlig pronomen i det hele tatt hvis du ordlegger deg litt lurt, eller spør om navnet til vedkommende. Hvis du er interessert i å prate med de. Det er ingen som krever at du snur opp ned på virkelighetsoppfatningen din og jeg nekter å tro at dette er et tegn på at sivilisasjonen vår går til grunne.

Hvis sensur og ytringsfrihet er et viktig tema for deg så er det mye viktigere ting å ta seg til på helt andre steder. Men de er vanskeligere å peke ut. Og mye mektigere
Jeg tror denne pronomen kampen er en ubetydelig avledning. Som en viss jesus-smuglende farsfigur har dyrka frem fra en fillegreie til en verdensomspennende froskearmé med hummerdilla og et romantisk syn på de gode gamle dager.

Har litt vanskeligheter for å forstå disse 118 forskjellige pronomen eller hvor mange det er nå for å være ærlig, men igjen hvis du bare spør om navnet så slipper du å huske hva slags vesen de vil omtales som. Heller ikke sikker på om løsningen på problemene er å jokke seg gjennom byer på flåter, men det blir en annen diskusjon.

Det er åpenbart veldig viktig for noen folk når de går gjennom hormonbehandlinger og plastiske operasjoner i huet og ræva. Bruker alle penga sine på det og fortsatt risikerer å gå rundt offentlig som vandrende freakshows som folk peker og ler av. Det krever baller! Respekter innsatsen om ikke annet.
Sist endret av Bothrops; 21. juli 2019 kl. 03:32.