Tråd: Rasister
View Single Post
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Sitat av Mokkasinen Vis innlegg
Jeg er i samme båt som deg, trådstarter. Alle innvandrere er "muslimske jævler som bare er ute etter trygda vår." Og når det kommer i nyhetene om vold eller voldtekt " der har du prisen for og huse våre nye kjære landsmenn". Det er flaut og det er kvalmende. Av og til sier hun piss bare fordi hun ser at jeg reagerer. Jeg kan ikke gå i butikken med henne engang, for om vi er uheldige er det en av utenlandsk opprinnelse i kassa, og om han ikke snakker flytende Norsk kommer hun til og kommentere det... Og er det ille presterer hun lett og si "se til helvette og lær deg norsk" før hun dumper alt og forlater butikken. Det er fint lite du kan si for og endre dem. Det beste du kan gjøre er og avslutte dialogen og si dette hatet gidder jeg ikke være en del av. Det har hjulpet for meg. Det har IKKE endret meningen hennes, men hun vet at hun blir alene om hun ikke tar til seg aevarslen jeg gir.

En dag kommer hun til og bli holdt igjen, og da kommer ikke jeg til og prøve og snakke henne ut av noe, og det har jeg sagt klart og tydelig ifra om.
Vis hele sitatet...
Prøv å gå veldig nærme og si ganske høyt og strengt "HEI!" når du er rundt folk som prater sånn. Og forklar at det ikke er greit.
Uansett hvor anti politisk korrekthet eller radikal edge lord man er så er det vanvittig uhøfflig å oppføre seg sånn.
Veit ikke hva slags forhold du har til de, men det kunne vært et eksperiment. Kanskje du får en uventet reaksjon.
Far min sitter med en del sånne holdninger, men han klarer heldigvis å holde kjeft utenfor hjemmet.
Hadde jeg opplevd det du skriver jeg hadde han seriøst fått en donut forsiktig most inn i det ene øret. Så jævlig flaut
Sist endret av Bothrops; 19. juli 2019 kl. 23:04.