View Single Post
Sitat av LsdLady Vis innlegg
av alt det du svarte, hva tenker du om det jeg skrev om min første tur på mdma? (ett par sider tilbake) .
Vis hele sitatet...
Svarte deg på den også. Jeg sa at dette ikke høres ut som vanlige effekter av MDMA, og at det trolig var noe annet. Hva det er er umulig å vite nå, da alle reagerer forskjellig på forskjellige stoffer, og det er mye som er ekstremt forskjellig og merkelig produsert. Det er virkelig ikke stort å vite om det, annet enn at en kan anta at det ikke var MDMA. Har du vært mye i et miljø preget av rusmidler finner du ut hvor latterlig feil folk tar om alt mulig. ''Dette er det shit'' vil du høre uansett hvem som deler deg en linje med kokain. 999/1000 vil det være ekstremt dårlig kokain, eller noe helt annet enn kokain. MDMA er stortsett rent i Norge, men siden det kjøpes illegalt finnes det jo alltid muligheter for RC, spesielt i dagens voksende marked for slikt. En må også tenke på at din unike kropp kan ha blitt rammet av en unik tilstand, fenomen, som det finnes titalls tusen av og som arter seg gjerne helt forskjellig hver gang og helt forskjellig fra person til person. Kanskje et morsomt virus, ett ukjent fenomen, hvem vet. Det beste du kan gjøre er å teste med et EZ-kit fremover.