View Single Post
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av KaiN Vis innlegg
Mexxy: Du er tydeligvis veldig glad i rusmidler, trur din heroin forsøk må ha gitt negativ resultat eller forverret din situasjon.
Knasker benzo og bruker opiater til vanlig, det er pretty hardcore rusmiddel.
Vis hele sitatet...
Godt mulig det var dårlig heroin. Jeg vet ikke. Har aldri slått tanken å gidde å prøve igjen, når jeg kan få apotekvarer som har omtrent like god effekt (eller bedre). Opioider som både aktiverer opioid-reseptorer og blokkerer NMDA-reseptorer (f.eks Metadon eller Ketorax) ville jeg valgt over heroin, nettopp fordi de har egenskaper som gjør dem mer euforisk enn heroin. Ja, jeg er rus-avhengig, men heroin bruker jeg ikke og har ikke tenkt å bruke det heller. Poenget mitt var at ikke alle blir avhengige, men risikoen er selvfølgelig der.

Jeg oppfordrer selvfølgelig ingen å ruse seg, uansett hva det måtte være, men når noen har valgt noe som åpenbart kan være skadelig eller veldig vanedannende, så vil de nok mest sannsynlig gjennomføre det uansett. Alle vet mer eller mindre risikoen ved å injisere heroin. Eller har kompisen din etter en eller annen form for alvorlige lidelser som medfører svekket dømmekraft?

(Og ja, jeg var allerede både benzo og opiat-avhengig lenge før jeg prøvde heroin hvis noen lurte)
Sist endret av Mexxy; 10. mars 2016 kl. 19:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.