View Single Post
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Føler bare for å nevne at man MÅ ikke ha kraftige sederende stoffer for å roe seg ned etter amfetaminbruk, de fleste av oss har ridd ut stormen på litt samme måte man bare lar bakrusen fra alkohol gå sin gang.
Vis hele sitatet...
Vel, enkelte ganger kan det være fint med en sovepille eller en valium hvis man har vært flere dager på farta og blitt så kokt at man har "hoppet over en dag" og plutselig kommer på at man har noe viktig ærend dagen derpå. Eller om noe uventet skjer og man trenger umiddelbar avtenning.

Ellers så er det enkelte (for eksempel meg) som liker å blande opiater og/eller benzo med amfetamin. Synes det gir en digg form. Nesten som en helt egen rus. Kommer selvsagt an på blandingsforholdet og hyppigheten av bruken.

Men er enig med deg at hvis man absolutt må ha noe til avtenninga hver gang man farter bare fordi man rett og slett ikke takler nedturen, så tror jeg man bare skal finne seg noe annet å ruse seg på.

Sitat av Dodecha Vis innlegg
Om du blir lammet av angst fra amfetamin skjønner jeg ikke hvorfor du i det hele tatt gidder å bruke stoffet. Amfetaminrusen er vanligvis preget av høy selvtillit (dels agressivitet) og hyperaktivitet.
Vis hele sitatet...
Helt enig. Angst og paranoia er gode tegn på at man bør holde seg unna peppern. Har sett alt for mange bli totalt messed up'd psykisk fordi de ikke klarte å ta hintene og slutte.