View Single Post
Sitat av pidget Vis innlegg
Jeg heller litt mot å tro at de kan trenes til det, men det virker som det er såpass vanskelig å få ferten i det lille molekylet at det ikke prioriteres.

Da jeg for mange herrens år siden fikk ark som var gått gjennom posten i europa opp her, så var det nettopp fordi 'gamlekara' regnet det som trygt iforhold til narkohunder o.l.

Uansett så er det ingen her i tråden som har hørt om hunder som lukter lsd eller sett det bli gjort. Dette i motsetning til de andre vanlige drogene.
Jeg tar det som en sterk indikasjon..
Vis hele sitatet...
Vi er alle enige om at hunder ikke trenes opp til å markere på LSD, så det er derfor "trygt" å sende i posten, som du skriver.
Diskusjonen har dreid seg om hvorvidt hunder er i stand til å lukte LSD i det hele tatt.

Sitat av Cutzilla Vis innlegg
bare for å legge til noe :

en cd eller dvd plate som nylig er pakket ut av cover og akkurat brent filer på , vil avgi en ganske gjenkjennelig plastikklukt. faktisk vil denne lukten fortsatt være der i lang tid etterpå, selv når nesen oss blir for svake. så at en hund ikke kan lukte seg fram til cd /dvd er feil
Vis hele sitatet...
Det har helle aldri blitt påstått. Det som ble sagt var at en CD/DVD er rimelig luktfri for oss mennesker, men at en hund enkelt kan lukte den.
Sist endret av felix_poker; 19. september 2009 kl. 16:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.