View Single Post
Sitat av nso Vis innlegg
Trodde du hun var jomfru? Hva er problemet?
Vis hele sitatet...
Er du seriøs? Jeg vil si at det er heller unormalt å ikke reagere på en eller annen måte hvis man dumper over bilder av en man elsker ha sex med en annen person. Og hvem er du til å dømme hvordan et annet menneske skal reagere på noe sånt? Hvordan klarer du å trekke slutningen mellom reaksjonen til TS når han fant bildene, og at TS tror at kjæresten er jomfru? Selv om du napper løken til dama di bli tatt av andre karer betyr det ikke at alle andre må digge slikt.

Til TS:
For det første, dette er hva du får når du snoker i sakene til andre. Det er visse ting man ikke vil vite og man skal ikke gå inn på bildene på folks private datamaskin, spesielt ikke en kjæreste. Man kan på sett og vis si at man selv har ansvar for å skjule slike bilder bedre, men fortsatt. Det er noe jeg personlig har tatt lærdom av, og noen ting vil jeg heller leve i uvitenhet om fordi jeg vet at om jeg hadde sett slike bilder så hadde jeg aldri sett på jenta på samme måte igjen. Du må selv finne ut nå om du kan fortsette dette etter å ha sett bildene. Hvis jeg hadde vært i din situasjon så hadde jeg dog lagt kortene på bordet. "Jeg snoka på PC'en din og fant noe jeg ikke likte å se". Det er mulig for dere å bearbeide hva du har sett sammen. Slike ting kan bli så plagsomt for visse personligheter at det ikke er levbart. Om du etterhvert finner deg i en sånn situasjon, så snakk med hun om det, og om dere ikke kommer noen vei så avslutt forholdet for både din og hennes skyld.

edit; har ikke lest alle andre svar her, så mulig jeg har satt fingern på noe som allerede er nevnt.
Sist endret av brennesle; 27. desember 2018 kl. 14:58.