View Single Post
ArbeidsledigProletar
This
Sitat av Skyfx Vis innlegg
Gått noen uker sider jeg var her sist, men gikk daglig på sub i ca. 3 uker, slutta på dagen og har gått ca. 2 uker uten nå, har ikke hatt abstinenser engang.

Ikke engang dagene mellom dosene hadde jeg det. Serriøst, jeg kunne droppe subutex dagen derpå hvis jeg ikke følte for det.
Null svette, kløe, forverret angst eller noen ting....

Abstinenser på Sobril er verre, tror dere overdriver litt rundt Subutex, er jo et preparat som skal brukes mot opiatavhengihet, så er vel ekstra vanskelig å bli avhengi på noe sånt.
Vis hele sitatet...
Then this

Sitat av Skyfx Vis innlegg
Siden denne tråden kom opp igjen så kan jeg komme med en update...

Er akkurat nå rusa på 40mg Oxy, og bruker Subutex i perioder. Ligger på ca. 1.5mg i dosering nå, og jeg merker faktisk å gå lenge(uke) uten opiater, så blir jeg syk. Null matlyst, spyr, deprimert osv...

Samtidig har legen bestemt seg for å trappe meg ned på benzo, står på 75mg Sobril og 10mg Valium om dagen, så er i en ganske fucka situasjon i livet nå. Er liksom benzoen jeg får som finansierer opiatforbruket mitt med, så er pengene jeg er lei meg for å tape, ikke avhengiheten av benzo, for der har opiater tatt over. Benzoen gir meg meg ca. 5000kr hver månde om jeg kvitter meg med alt. Så nå må jeg bruker av levebrødet mitt, og i lengden vil jeg ende på null...

Nesten så jeg vurderer å fortelle han fullt ut om mitt opiatmissbruk, men aner ikke hvordan han vil reagere, og ikke er jeg hardbarka nok til å kvalifisere meg til LAR, og tviler sterkt på at han setter meg på a-preparater(opiater) når jeg allerede trappes ned på b-preparater, og omstendighetene i livet tillater det ikke å gå uten noe, er for mye dritt jeg har på psyken, så føler det er håpløst om å fortelle han det uansett... Risikerer bare å få narkoman stempel i journalen/protokollen.

Prøver så hardt jeg kan å drite i opiater, men som sagt jeg blir syk av det...
Vis hele sitatet...
PRÆÆHÆHÆÆHÆHÆHÆ.
Junkie!