View Single Post
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
401
Store mengder ja Baltasar.

Gikk på subutex nesten daglig i ett halvt år, på det verste lå jeg hjemme i sengen min omtrent konstant i flere måneder, syk som faen av abstinenser, så syner, visste ikke lenger hva som var virkelig het eller om jeg i det hele tatt fortsatt var i live og familien min trodde jeg holdt på og dø. Bestemte meg for å slutte på dagen etterhvert og har ikke rørt det siden, ingen vridninger på fakta her.

Gått på amfetamin og kokain hver helg i flere år, og har nå kommet til ett punkt hvor jeg må slutte eller så får det livsødeleggende konsekvenser for meg. Kjenner ganske mange ganger daglig at jeg detter ut av saamtaler fordi jeg stirrer på bordet forran soffaen jeg sitter i...glass bord... så tenker jeg og ser for meg en laaang hvit stripe og ansiktet mitt rett over.

Men tenk på noe annet er det jeg bestemmer meg for og bare vendt så går det her fint også, å jeg holder meg borte fra det uten og få akkutte abstinenser og raner nermeste Kiwi butikk for å få penger til å kjøpe meg en feit liner og glemme bort det virkelige liv litt. Nope, klarer du ikke slutte er du ikke bestemt nok. Har tatt overdose flere ganger, senest på hyppere på fredag, har vært så langt nede som det er mulig og bli omtrent, men reist meg opp og kommet meg ut av det.

Skal ikke være for stolt av det for jeg driver jo med forskjellige ting hele tiden, men bare vent så skal jeg skrive her om noen måneder at jeg fint har holdt meg unna allt av stoff frem til da uten klinisk hjelp.
Sist endret av deGrønne Skoger; 26. august 2012 kl. 20:37.