View Single Post
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
401
Han kommer med ett godt poeng da
Jævlig redd for og bli hekta selv. Har tatt mye dritt men så langt er det ikke noe jeg har ikke klart og legge fra meg uten for store vanskeligheter... peppern var litt på grensa men gikk fint det. Men med opioder merker jeg virkelig at det er skummelt... selvom jeg ikke er hekta enda. Tok det daglig i et par uker før jeg la det på hylla i et par måneder selv... før jeg har testa litt ut igjen nå. Men det er kun fordi jeg er for fattig lus til og gå og kjøpe meg noe grønt for jeg er som sagt jævlig redd for og bli hekta.. det kjenner jeg på den HELVETES deilig rusen.

Ble wow gaming og subb på meg og i går... kvalm og dårlig i dag, så ble en liten dose på meg istad.. kjente ikke så mye idag, så tok litt til... og litt til.. og litt til.
Nå skriver jeg her, hører på Pink Floyd på full guffe og har hjerne-orgasme som jeg liker og kalle det, er så deilig at jeg så vidt klarer og holde øya oppe. Skål for opium Blri siste dag på skyene på en GOD stund for min del idag, uansett hvor bedriten formen eller abstinensene er i morgen, viktig og sette grenser om man skal være klar og bevistt på misbruket sitt og den lite kule grensa over til og være addicted (spol 10 år frem og se deg selv i parken med sprøyte på sprøyte med herro...)

Sist endret av deGrønne Skoger; 26. april 2012 kl. 20:24.