View Single Post
Crimea River
Alec's Avatar
401
Rus:
Når du skal rulle jointen, rull med papiret "feil" vei slik at limet vender utover og er det første som brettes inn langs rullen. Da kan man bare rive av overflødig papir etter man har slikket på jointen og på den måten røyker mindre papir. Over noen år så blir det ganske mye forbrent papir man slipper å inhalere

Når du turer på MDMA, ha briller i nærheten selv om du ikke vanligvis trenger det. Gjerne med 0,5 eller noe i styrke. Det hjelper deg 1000% når du skal fokusere øya på en eventuell redosering eller noe annet smått. Kjøp noe billig på Rema, Nille, whatever.

Annet:
Be alltid om en bedre pris når du skal handle elektronikk og spesielt når du skal kjøpe flere ting på en gang.
I dag: Fikk et webkamere 500kr billigere, 100kr billigere enn billigste nettbutikk på prisjakt
Når vi skulle ha hvitevarer til ny bolig: Fikk varer fra Power som hadde listepris på 48.000,- til kr 26.000,-

Hvitost går "aldri" ut på dato så lenge pakken er forseglet. Jeg prøvde selv og kjøpe en Norvegia ost som jeg tok vare på i 1.5 år, og den var like fin da.

Jeg er på det 4. året med ny-kunde rabatt på TV og bredbånd som opprinnelig skulle vare et år. Jeg sier opp abonnementet hver år og forhandler meg til samme tilbud hvis jeg fortsatt skal være kunde.