View Single Post
Sitat av Michio Kaku Vis innlegg
Jeg tror på deg

Men kunne du please fortelle meg hva både jeg, Elon Musk, Michael Saylor, Kjell I Røkke, Spetalen, Tesla, Space X, Microstrategy osv osv overser ang Bitcoins framtid?
Vis hele sitatet...
Nuh-uh, ikke prøv å vri deg unna.
Du påstod at freaks ikke grokker bitcoins fordi de mangler evne til å lese seg opp på et emne. Det lå samtidig i kortene at du mener alle som er uenige med deg ikke forstår bitcoins.

Til dette svarer jeg at:
  1. Nær sagt alle meninger om bitcoins er representert av ulike folk mange ganger i denne tråden.
  2. Les litt rundt og du vil se at enkelte klare å lese seg opp på det meste.
Av 1. følger det at ganske mange freaks liker bitcoins, og av det igjen kan vi slutte at det er feil å skjære alle freaks under én kam. Derfor er påstanden din gal. Hypotesen din om manglende evne til å sette seg inn i ting skytes glatt ned av 2. Det er opplagt mange som forstår svært komplekse saker her på forumet, enten det er IT, biokjemi eller fysikk. Se deg rundt, for faen!

See? jeg har ikke egentlig tatt stilling til bitcoins overhode, jeg har bare kritisert din tafatte kritikk av meningsmotstandere. Det du ymter om nå er at jeg avviser bitcoins som konsept (det har jeg fortsatt ikke gjort!) og er arrogant som gjør dette siden rikere og smartere mennesker enn meg kaster seg over det. Jeg har ikke avvist bitcoins som konsept! Jeg har sagt at den totale verdien ikke er så forbanna stor at verden kollapser om de blir borte, men jeg har ikke avvist de som tullball. Videre: Spetalen har råd til å tape noen millioner, Musk har råd til å tape noen milliarder. Fornuftige investeringer for de er ikke nødvendigvis fornuftige investeringer for meg. Og hey! De virkelig forutseende er folk som kasta seg på helt i begynnelsen. Du vet, freaks som Warz.