View Single Post
Angående smør i gryta: egen erfaring nå etter å ha prøvd dette et par ganger. Jeg har stått og fått det meste av effekten i trynet, fordi selv om man fint kan se smøret boble på en temperatur, virker det som det ikke kommer til å boble etter man har rørt inn smøret.

Om noen vet hva slags temperatur man ønsker holde smøret, hadde det vært nyttig.

Jeg skal i alle fall prøve å finne ut av det med et termometer, akkurat når smøret begynner boble.

Jeg tror nok du er inne på noe når du lurer på hvor vidt folk klarer lage edibles eller ikke, men så overraskende kan det ikke være. Min erfaring etter å ha lagd mye edibles, er at det kan være veldig fort gjort å koke bort effekt. Og er det ikke varmt nok står man der med noe som har like lite effekt som om man hadde kokt det bort.

Fortell oss heller; hvordan gjør du det? Det hadde vært veldig nyttig med en vanntett teknikk

Jeg vil legge til at nettet også er fullt av sider som anbefaler for høy temperatur/lang decarb tid(gjerne kombinert med annonser for produkter som kan gjøre dette enklere for én)
Sist endret av CBDbudbuddy; 4. september 2022 kl. 15:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.