View Single Post
Jeg begynte å røyke cannabis da jeg var 16 og hang nærmest utelukkende med andre folk som røyka, og flere som tok andre stoffer også.
De fleste, som kun holdt det til hasj og weed, eller kanskje prøvde noen andre stoffer en sjelden gang, har det gått helt fint med.
Men det var flere det gikk til helvete med, to som er døde av overdoser nå.
Han ene tok mye piller, speed og diverse psykadelika i tillegg til weed/hasj, og forandret seg veldig.
Han ble veldig paranoid, og begynte å bruke mesteparten av tiden sin på å lese om konspirasjonsteorier, og ble til at han gikk på en slags loop der han nærmest utelukkende snakket om konspirasjonteorier, politikk og filosofi, og claimet mye sjukt som at verden styres av pedofile reptil-aliens fra en annen dimensjon, og at mange verdensledere, blant annet Obama var aliens.
Til slutt prøvde han heroin, og ti dager etter han røyka det for første gang så satt han et skudd som tok livet av han.
Hadde en annen kompis som også endte på heroin og begynte å henge med uteliggere i Oslo, ble lagt inn på Blakstad flere ganger etter overdoser og døde til slutt. Han var bare 23 år.
Jeg røyka i 9 år, slutta med weed og alkohol for cirka halvannet år siden nå, og er glad jeg gjorde det.
Mot slutten led jeg av konstant angst og indre uro, og hele livet mitt handla om å røyka weed og brukte alle pengene mine på det, hadde ikke fast jobb og bare kuka vekk livet mitt.
Noen klarer å røyke weed med måte, jeg var en av de som ble så psykisk avhengig at jeg kun brydde meg om å røyke hele tida og mistet interessen i alt annet. Nå som jeg har slutta har jeg et annent syn på ting..