View Single Post
Sitat av homoludens Vis innlegg
Finnes mer enn nok eksempler på hatet jeg snakker om, f.eks. barneranere som kommer fra minoritetsgrupper, homohets, hetsing av etniske norske gutter og hetsing av kvinner som oppfører seg uislamsk.
Vis hele sitatet...
Disse eksemplene er da ikke utbredt i det hele tatt. Det å ta avstand fra homofili og fordømme det er ikke lik hets. Ei heller har jeg sett mye til barneranere og hetsing av etniske norske gutter. Jeg er klar over at problemene eksisterer, men ikke til den grad du får det til å fremstå som.

Sitat av homoludens Vis innlegg
....og de mange no-go soner i forstedene til Paris, og i andre byer i Europa, der hverken redningstjenester eller politiet har adgang uten massiv støtte.
Vis hele sitatet...
Det eneste jeg vet er at Frankrike hater muslimer og legger ikke skjul på det.

All belønning til denne mannen: http://www.france24.com/en/20110819-...-rachid-nekkaz

Sitat av uaexed Vis innlegg
Nei, de ytrer seg ikke om det. De fjerner bare alle de religiøse innslagene sakte, men sikkert. Dette kan man gjerne se på hvordan Jensemann og Co har jobbet i mot kristendommen i Norge selvom vi er et kristent land. Med å si "jobbet i mot" mener jeg hvordan de har fjernet veldig mye fra det offentlige rom. Særlig skjer dette i skolen.
Vis hele sitatet...
Om folket mener dette må folket ta tak. Blant etnisk norske mennesker jeg omgås ser de ikke ut til å bry seg noe særlig om at kristendommen sakte men sikkert vinker farvel til oss nordmenn.
At Islam sier hei og hallo til landet tar de dog litt innover seg.
Sist endret av Baaaamse; 11. august 2013 kl. 00:44.