View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Hvor gammel er du?

Bra du er bevisst på hvordan du lever i forhold til Covid-19 Ser opp til alle som gjør det både for egen og utsatte mennesker sin skyld.

Romantiske forhold er ikke så uoppnåelig som man skulle trodd. Kanskje hvis det romantiske forholdet du vil ha er med en kjent skuespiller Bare å komme seg på markedet så finner du fort en fin mann - og det er utrolig spennende og givende å lete etter kjærligheten, date, utforske andre mennesker seksuelt osv.
Dette er jeg nesten 100% sikker på at kunne hjulpet litt på kjedsomheten du føler. Med mindre du er aseksuell og aromantisk.

Jeg ser du skriver at du er undervektig, og det bekymrer meg litt. Min partner har hatt anoreksi og sier selv at det å være undervektig gir en et ekstremt ustabilt og skjørt humør og følelsesliv. Jeg anbefaler deg derfor å gå opp i vekt til du når normalvekt
Eneste måten å oppnå vektoppgang på er å spise mer. Gode måter å legge på seg:
Peanøttsmør
Helmelk/sjokolademelk
Frossenpizza
Avokado
Fet fisk med rømme til
Smør på alle brødskiver
Store porsjoner hver gang du spiser

Hva med å kjøpe Onico eller hva den nå heter så du har noe som minner om snus og smaker godt (blanding av te og snus) under leppa? Midlertidig såklart. Bortkastet i lengden.
Vis hele sitatet...
Jeg har vært undervektig hele livet. Jeg spiser masse. Jeg er ikke syk.
Jeg er bare ikke den såkalte normalen og det vil uten å sykeliggjøres. Jeg er ikke tiltrukket av noen i nærheten. Nei nei, ikke skuespiller. Hvor blir du det liksom? Jeg er 28.. jeg har heller ikke talenter. Er litt realistisk.
Jeg trenger å kjenne en følelse i kroppen. Snus gir den. Jeg kjenner en forandring. Omnia har jeg prøvd. Tørre greier. Epok er det jeg liker.