View Single Post
Heyy , Jeg har ikke noe stor erfaring med psykedelika. Det av psykedelika jeg har erfaring med er knips,MDMA og har også trippet på 2cb. Men har aldri vært borti noe som salvia, sopp eller LSD, men jeg har i lang tid lest om dette og har venner som har vært borti det før, har snakket mye med de om det også og hørt litt med de.

Tingen er at jeg skal kanskje trippe til helgen eller en av de kommene dagene, skal gjøre det med en av de beste venna mine vi er på samme alder og har fått de fleste og nesten alle erfaringene våre og har gjort det meste sammen.

Og jeg lurte på om hva som er lurt å ta med tanke på at dette skal være en førstegangs tripp. Jeg har hørt sopp ikke skal være så værst, det var det kompisen min testa. Men stemmer det at det egentlig ikke er så serlig relevant akkuratt hva du tar, men mere omstendighetene, humøret, vibbene og din egen sinnstilstand ? For jeg tenkte meg og ta sopp eller salvia ( Det som er tilgjengelig for tiden ) og skal begyne med lave doser og gå forsiktig oppover.

Har også hørt mye historier om folk som bæder og aldri lander fra trippen igjen og folk som har blitt lagt inn osv. Vil det være stor sjangs for at dette vil skje om jeg gjør dette forsiktig med bra setting osv. eller er dette med aldri å lande bare noe bullshit. det er det eneste som noier meg litt ut på dette her. noen svar hadde vært fint ?