View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Ellipsis Vis innlegg
Når ble 7000 en stor sum? Er det noe du ikke forteller her TS? Hvorfor lånte du han disse pengene i utgangspunktet? Stusser også litt over hvordan du omtaler denne vennen din, altså som familie, virker som dere har kjent hverandre en stund.

At tanken om å løse dette med vold har streifet deg er latterlig. Har du forsøkt å oppsøke vennen din fysisk? Regner med du vet hvor han bor. Hvis du en gang i fremtiden skal låne bort større summer er det greit med en kontrakt i tilfelle noe lignende skal skje. Jeg selv hjelper folk sjelden, men lånte 90 000 til en venn da han skulle kjøpe leilighet. Han fikk 1 år til å betale meg tilbake.
Vis hele sitatet...
For meg som er lærling er dette en stor sum.
Lånte han disse pengene sånn at han kunne starte på nytt, han har tidligere slitt med sitt og trengte hjelp. Ja vi har kjent hverandre siden vi kom ut av hver vår mor sin vagina. Ja tanken om vold streifet meg da jeg fant ut at han hadde lånt x antall penger av en veldig god kompis av meg, som han også har blokkert og ikke betaler tilbake. Men den tanken la jeg bort like fort som den kom.
Om du leser hele innlegget vil du selv se at han har flyttet fra leiligheten, så jeg vet pr dags dato ikke hvor han bor.
Jeg har aldri hjulpet noen med en slik sum før, og med tanke på vår bakgrunn hadde jeg ikke noen grunn til å ikke stole på han.