View Single Post
Hvis du ser på historikken til den wikipedia-artikkelen, så ser du at den er (i hovedsak) skrevet av 90.149.94.101/"Informatøren". "Informatøren" postet et lengre innlegg, før wikipedia-artikkelen ble postet, her i denne tråden, som i ettertid har blitt fjernet.

I tillegg kom det frem (i deler du har sitert) at det er et mer moderne krigshovedkvarter under Regjeringskvartalet i Oslo. Jeg vet ikke hvem "informatøren" er, men IP-en som opprettet wikipedia-artikkelen er registrert hos NGT.

Ved første blikk kunne det virke som at denne artikkelen/innlegget her, ble skrevet av en ansatt ved DSB for å luke bort all eventuell gjetning og mysteri. Det at dette (for meg i alle fall) nye anlegget nevnes, er litt mistenkelig. Virker mer som at skribenten har skrevet det for å trekke blikket bort fra Sentralanlegget, og til dette nye, moderne, krigshovedkvarteret. Jeg synes det er litt merkelig hvordan brukeren "Informatøren" plutselig ble slettet, samme dag som dens første og eneste post ble opprettet.