View Single Post
Kjempegod ide!

/Sarkarsme

Hva om vi begynner hjemme hos TS? Ett par ganger i uken kommer det noen smekkiser for å vaske stuegulvet og dassen din? Knall!
No worries, de bytter til og med sengetøy for deg, tror ikke du trenger sjekke madrassen for sprøyter før du legger deg.
Ah, ja, kanskje de ikke dukker opp, men det ser vi jo Eller kanskje de har med seg noen venner! Hyggelig!

Og hver søndag så går de igjennom bilen din, og sørger for den er tipptopp! De skifter bremsevæske, og seff, fyller tanken din, bare ligg noen kroner i midtkonsollen så ordner det seg! /Sarkarsme slutt

Du er en spesiell type tulling TS!

Tok meg den frihet og forandre litt på innlegget ditt så det kan gjelde deg selv også;

Sitat av CharterSvein Vis innlegg
Om idioter ikke får nav penger med mindre de er i arbeid tror jeg er det beste for dem.
De vil fortsatt få husly og mat, men staten må tilrettelegge for at arbeidsplasser kan tilby ekte idioter såkalte "drittjobber".
Jobbene Kan være skrubbing av gulv og do, fabrikkarbeid, plukke søppel, maling og lignende. Staten bør støtte arbeidsgiver så idiotene som er flinke får ganske høy lønning.
Alle idioter bør ha tilbud til en jobb. Og ikke en krone skal gå til de som takker nei til jobbtilbudet. Med mindre de er gamle eller sitter i rullestol
Det Kan ikke være mange land idoter får mer. Men de er neppe istand til å se den selv. Dette er ikke kritikk av idioter, men staten.
Nå høres det ut som jeg bagatelliserer idioti. Det er alvorlig og alt for mange idiotiske innlegg. Må si jeg ikke vet så alt for mye, og det Kan være det er totalt urealistisk at de skal takle mer ansvar.
Men virker som mange alkoholikere og gambling avhengige klarer å holde på en jobb. Hvorfor er det så akseptert at når noen er idiot er de plutselig ikke i stand til å ha mer ansvar enn et lite barn?
Hva tenker dere om at idioter må pushes til å jobbe? Gjør vi dem en bjørnetjenste? Er Dette bare urealistisk vas?
Vis hele sitatet...
Blir jælla drøy den der ovenfra og ned holdningen din til mennesker som sliter med så mangt.
Sist endret av mr.roundtree; 26. januar 2023 kl. 09:32.