View Single Post
Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
Donald løy nesten mere enn han snakket sant. Det var også derfor det var så mye kontrovers rundt han.
Der han har utført seksuelle overgrep på diverse kvinner.

Dette er også den eneste presidenten, som virkelig har gjort et forsøk på et politisk kupp. Han har prøvd å velte demokratiet.

Ikke bare det, men veldig mye tyder på, at han har også solgt topphemmelige dokumenter, om USAs evner innen atomvåpen også. Merk deg, at de dokumentene de fant hos han, har han ikke lovlig grunn til å ta med seg fra det hvite hus.


Se for deg at Joe Biden hadde gjort det samme..
Vis hele sitatet...
Sitat av robhol Vis innlegg
Donald Trump gjorde ikke noen bedre figur, og har konsekvent vært mindre sammenhengende enn Biden. At Biden kanskje ikke er 100% compos mentis er nå så - fyren er fire milliarder år gammel - men hvis du sammnelikner de to og finner ut at Trump er "bedre", så har jeg ei bro å selge deg.

Utover dette har diskusjonen vært tatt før, og ble et helvetes shitshow. Kan vi prøve å ha en litt mer rasjonell tilnærming til ting denne gangen? For eksempel ved at du kommer med spesifikke ting som ikke bare er hendelige glipp fra en mann med talefeil eller vagt pinlige saker (som Trump uansett, siden du nevner ham, gjorde n-gangeren så mye av) og som klart viser denne mentale svekkelsen.

(Eventuelt kan du vise meg Biden gjøre narr av en reporter med CP, så skal du få slippe. )

Se også mitt første svar til OP den gangen, det er fortsatt relevant for denne tråden.
Vis hele sitatet...
det er vel dette som kalles for whataboutism

tema for tråden var selvfølgelig Joe Biden. Så diskuter Joe Biden da vel, ikke alt mulig annet rart.