View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av plexern Vis innlegg
Jeg har ikke vært aktiv debutant på noen områder her inne jeg altså.. Jeg har 155 innlegg siden 2008, der flesteparten av de kommer fra egne tråder.

Mulig jeg virker å være pro Trump, men som jeg skrev over her, Trump/Biden er pest eller kolera for min del.
Vis hele sitatet...


Nei det er nettopp det som er poenget: Trump vs Biden er ikke pest eller kolera, det er som å sammenligne en masseutryddelseshendelse med influensaen: Førstnevnte er en helt egen kategori av katastrofe: Du vet Trump organiserte et stats-kupp? Du vet fyren har solgt statshemmeligheter til både russerne og saudiene?

Jeg håper det ikke er bevisst, men jeg vet jo saktens ikke hva jeg skal tro disse dager: Enten er du bare ikke informert, eller så driver du bevisst å spiller ned hvor ille Trump faktisk var og overdriver hvor ille Biden er.

Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Slike ting som grab her by the pussy ble jo skrevet om i stort sett alle riksdekkende aviser og kom på nyhetene her i Norge.. At Biden tar på småjenter, prater til avdøde kollegaer og går seg vill på scena nevnes såvidt. Man finner det hvis man søker, men ikke på samme måte som dritten Trump gjorde, så hva er så forskjellig? Hvorfor lar media Biden sitt styr slippe unna?
Vis hele sitatet...
Mye, om ikke alt er klipp tatt ut av kontekst, redigert sammen av høyrevridde medier som vil gjøre alt de kan for å stille Biden i værst lys.

Det andre er at du missforstår bevisbyrden: Det er ikke min oppgave å drive å søker etter de kildene du har for denne tråden. Så du har ikke presentert noe bevis for påstanden din heller og da sliter jeg med å ta tråden alvorlig og den fremstår som en typisk drittslengekampanje.

Men for å svare deg på det originale spørsmålet ditt: Nei er faktisk ikke bekymret i det hele tatt: Biden er en etablert politiker, han følger rutinene og er relativt forutsigbar. Om han viser seg å være inhabil til å styre så vil Kamala Harris ta over, noe jeg synes kunne bli en fantastisk greie: Den første kvinnelige presidenten, og mørkhudet sådan.
Jeg var mye mer bekymret under Trump, som var som en ladd hagle: det er jo skummelt å innse at han var så ille at nå må man nesten voldta et barn på live tv for å fremstå som en værre person: Terskelen min har blitt hevet for hva som får meg til å reagere og det er en veldig skummel tanke: Igjen et av Trumps merke på verden, han har gjort hele jorda til et værre sted å bo.
Sist endret av Dodecha; 17. oktober 2022 kl. 18:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.