View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
[quote=Weiland;3446399]
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg

Du hadde jo ikke noe anfall da du stod bak huset og røykte. Det fikk du først inni bilen.
Var du så.redd dem, hadde du løpt, og ikke stått der og røyka.

Og hvis de mente du var utilregnelig, burde du ikke fått bot for noe?
Hvis det virkelig stemmer at man.kan få en notis hos politiet på at de ikke skal pågripe en, må jo det være veldig greit.
Vis hele sitatet...
«Anfallet» kom da jeg så de kom mot meg, det er faktisk reelt, jeg får helt noia. Og jeg blir aggressiv når jeg får noia.

Klart de kan pågripe meg, det har de gjort flere ganger. Men det er ting de KAN gjøre for å gjøre det rolig og smertefritt, og når de vet det og det er muligheten for å gjøre det slik (som det var i den situasjonen her), skjønner jo alle med litt fornuft at det er det de bør gjøre! Ser jo nå at det ser rart ut når jeg skriver det, men hadde du hatt all historikken hadde du skjønt det

Eksempel; En tid ble jeg stoppet av politiet 2-3 ganger i uka. Ruskontroll + se gjennom bilen. Til slutt lo de bare når de kom frem til vinduet; «Neimen, er det skjelveren som er ute å lufter seg?»
Skjelver som en parkinsonpasient når politiet kommer. Uansett. Har ikke gjort noe galt, de stoppet meg bare pga. møkk som hang igjen fra tidligere liv. Så det startet med skjelvinger, men heldigvis vet de hvordan de skal håndtere meg, og da går alt stille og rolig for seg, jeg er egentlig en OK fyr