View Single Post
sykeste jeg har gjort i fylla, bare stolt vi ikke ble tatt. I etterkant så fant jeg fort utav jeg ikke var intresert i å stjele mer, slutter å vær med han så ble han tatt en liten stun etterpå.


Det var meg og en kompis, Vi drakk oss dritas kl 20, gikk tom for alkohol i ca 02 tiden og da gikk vi ut og stjal mer, kom hjem med et par liter 20%+ drakk litt, så kom vi på den fantastiske iden om å gå å rane en båt han hadde nøkkel til, da gikk vi til garasjen og jeg skulle til å ta av støtta på mopeden men i samme slengen var den så tung at jeg måtte legge den ned og knakk clutch-hendelen så var det bare å løfte den opp å kjøre mitt på vinteren i de jævligste bakkene ned til havnet ca 0400, så tyvkoblet vi en sommerfun, kjørte den over havet og inn i en bukk der vi brøt oss inn i en båt garasje og så brøt oss inn i yatchen, der fant vi ca 40liter med heiniken som vi tok oss med i en sekk, så var politiet ute å pratulierte så vi måtte gjemme båtenn med oss i under en bro/gangfelt over havet så kjørte vi tilbake til vår side av havet, hev noen steiner oppi båten for å synke den. da var klåkken ca 0600 så vi gjemte meste parten av ølen i en skog, tok med et par liter i en sekk, rulla 2-3 joints mens vi gikk den lange veien tilbake for det var for mye is på veien til å kjøre.

Endte med en god del tusen verdi av alkohol som varte leenge..