Tråd: Gebiss
View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei kjære freaks, har klart å lage et lite problem for meg selv. Har valgt å ikke gå til tannlegen de siste 5-6 årene. Grunnen vet jeg ikke, muligens siden jeg har vært student og vært litt inn og ut av arbeidslivet.
Men er nå i fast jobb og tjener godt. Men nå har jeg bygd opp tannlegeskrekk og får helt vondt i magen av å tenke på tannlegen.

Så var jeg inne på tanken om å bare spare mye penger i noen år fremover for så og bytte alt av tenner i kjeften.
Er det noen som har erfaring med det, og hva vil det eventuelt koste. tenker jeg reiser til utlandet for å få gebiss.
Vis hele sitatet...
Jeg hadde ikke vært hos tannlegen på 20 år og hadde ett hull og litt betent tannkjøtt. Jeg har skrekken for å si det slik. Enkelte tror på gud, jesus og slike ting mens jeg har trua mi fullt og holdent på Midazolam. Setter meg ikke ned i stolen uten. Dette var min redning.

Jeg må betale 700 kr for ett beger med det middelet men for min del er det klart verdt det. Hva er det som stopper deg for å gå til tannlegen for å se hvor mye det vil koste deg å få tennene fikset? Til tannlegen har du jo tenkt deg uansett etter hva du skriver.