View Single Post
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
401
Aiit.

Var oppi med kuene der, men var veldig nedtråkket og gjørmete, veldig mye strå grass som var tråkket ned så om det hadde vært noen små sopp der måtte jeg ha gravet i så fall om omtrent. Så hvertfall ikke noe på punktene det var grass eller åpent.... bøyde meg ned ene gangen og er egentlig ikke redd for kuer...men når han ene brøla og gjore sånn sint okse bevegelse med labben, så fniste jeg av han og leita videre.. Sååå tok han og han som sto ved siden av løpe fart rett mot meg, da holdt jeg på og drite i boksa as haha :P

Pleier dere og finne noe serlig med flein i slike områder? Ser for meg at det var for mye høyt grass, for mye strå grass og måse, for mye nedtråkket osv... ser for meg at ett sted med sauer hvor det ikke er så jævla nedtråkka og litt mere flatt med kortere grass er bedre. Evt i roguhen på en golfbane, altså langs kantene i det høyere gresset som ikke blir klippet så ofte, og som aldri blir klipt kort. Kan være at det er litt for tidlig her i området uansett, for var jo ikke mye sopp og se der uansett :O
Sist endret av deGrønne Skoger; 9. august 2012 kl. 21:25.