View Single Post
Unnskyld at jeg poster igjen, men følte min forrige ønskeliste ikke var bra nok, vil gjerne at det skal bli lett å finne gaver for folk som er like dårlige å finne gaver som meg. :P

Litt om meg:
Jeg er 16, jente, jeg elsker alt som er søtt (sånn aww-søtt, ikke godteri, liker faktisk ikke godteri). Glad i Disney/Pixar/Dreamworks. Jeg gamer, og er glad i gadgets, unyttige, men kule ting. Jeg er avholds, fra alkohol og alt annet.

Ønsker

- Effekter fra spill (stor fan av Assassin's Creed, Elder Scrolls, The Binding of Isaac, Pokémon, Team Fortress 2 og Portal, blandt annet)
- Søte ting (Plushies og sånn, jeg er kjempestor fan av Stitch)
- Myke ting (puter, tepper og sånn)
- Håndtverk! Gjerne send meg noe hjemmelaget, det er noe av det beste jeg vet.
- Noe man ikke finner overalt, så med andre ord ikke noe du har kjøpt i en matbutikk.
- Tegnesaker (Pensler, lerret, tegneblokker som kan brukes til å male i, eller bare vanlige tegneblokker med litt tykke ark, ikke blyanter, de har jeg nok av)
- Spill, gjerne på Steam (Bluetwoen) liker strategi, RPG's, Indiespill, og alt som er litt rolig, ikke stor fan av skumle spill eller FPS.


Ønsker ikke

- Klær, klesstilen min er så spesiell, og jeg liker ikke å få feil størrelse, men om du finner en dinosaurhettejakke eller liknende, kjør på, jeg elsker sånt.
- Rusmidler, jeg er avholds og dessuten for ung.
- Godteri eller noe jeg kan spise, det kan jeg kjøpe selv.
- Noe som får foreldrene mine til å kaste meg ut om de ser det.