Tråd: Dumme kunder
View Single Post
Siden så mange klager på kunder kommer jeg med en liten klage på de butikk ansatte:

-Slår av ting før stenge tid. Et godt eksempel på dette er bensinstasjoner og gatekjøkken. Har opplevd det flere ganger på det lokale gatekjøkkenet at et kvarter før stenge tid så har de skrudd av alle platene så de serverer ikke mere mat.
Greit nok at de lyst til å ta rengjøringa i arbeidstiden, men når et gatekjøkken ikke serverer mat kunne de like gjerne stengt.

Samme med bakeren i byn som er kjent for å ha gode bakevarer, er man der litt etter klokka 12 har de kun smuler igjen å selge. Hvorfor har dem ikke laget mer når de har solgt ut en vare? Det er vel ikke for mye å forlange at man har et vist vare sortiment uansett når i åpningstiden man kommer?
De har vell et hvis sortiment, men hvis det kommer flere folk enn forventet på F.eks. en mandag, så er det jo bedre for bakeriet å ha solgt alt, enn å sitte igjen med varer, noe av det er jo bare ferskt en dag.
Vis hele sitatet...
De har vell et hvis sortiment, men hvis det kommer flere folk enn forventet på F.eks. en mandag, så er det jo bedre for bakeriet å ha solgt alt, enn å sitte igjen med varer, noe av det er jo bare ferskt en dag.
Vis hele sitatet...
For eks i butikken jeg jobber er man betalt til 15 over. Man har ikke sjanse til å få gjort ferdig alt på 15 min hvis man begynner akkurat hel. Da er man der til kansje 30-40 over..