Tråd: Dumme kunder
View Single Post
Jeg jobber som håndtverker og ble forsøkt sjekket opp av en full dame på 50år kl 0700 om morgenen på jobb.
Jeg avviste henne og sa at det gikk fortere for meg og jobbe hvis hun gikk og la seg, noe hun ikke likte. Jeg gikk ut for å hente noe ekstra deler og da jeg kom tilbake gikk jeg rett inn døra uten og ringe på (noe som er ganske vanlig). Da slo hun seg fullstendig vrang.

Hun sier: si meg, har ikke moren og faren din lært deg folkeskikk? man ringer på når man skal inn hos fremmede!!
Meg: joda, men jeg var bare ute i gangen og hentet noen fler deler, da er vel ikke det nødvendig.

Deretter steller hun seg i døråpningen og nekter meg inn før jeg har ringt på ringeklokka. Javel, tenker jeg og ringer på. Hun åpner døra og ønsker meg velkommen inn.

Meg: er dette virkelig nødvendig?

Den holdningen der vil ikke jeg ha i mitt hus! Hva heter du? skriker hun slik at de andre håndtverkerne hører henne.

Da sier jeg at jeg gjerne vil inn og hente verktøyet mitt i leiligheten slik at jeg kan komme tilbake senere. Da klikker det fullstendig, hun sier at hvis jeg prøver å gå inn kommer hun til å ringe politiet. Javel, men jeg kan ikke jobbe her i den tilstanden du er i nå(dritings), jeg må ha verktøyet svarer jeg.

Det hele ender med at hun sier at hun skal drepe meg og hvis jeg skal ha verktøyet må jeg sloss meg forbi henne. Jeg ringer politiet, sjefen og kommunen og forklarer situasjonen. Først en uke senere fikk jeg gjort ferdig jobben mot at hun ikke var tilstede.

Kommunale leiligheter er ikke alltid like gøy!
Sist endret av gummiand; 18. juli 2012 kl. 16:42.