View Single Post
Title of titles
bamsegutt's Avatar
Kan nevne mange ting:

Følelsen av kjærlighet fra kjæreste/familie/venner/husdyr. Egentlig hvor enn man kan finne det, bør man ta det til seg.

Følelsen av å være rusa på noe man liker.

Slappe av! Uansett hvordan man gjør det, det er alltid digg! Spise digg mens man ser en fet film, legge seg i senga etter en hard dag, chille med pils i sommersola. Det er så mange måter å slappe av på.

Adrenalinkick. Spilte en stund airsoft med en del kompiser, ble mange stressa situasjoner, men satan så gøy! Hadde også en episk kamp i Battlefield: Bad Company 2 Vietnam. Squad deathmatch der alle squadsa bestemmer seg for å prøve å holde et lite fort som er ca. midt på mapet. Det var eksplosjoner, flammer fra flammekastere, smell fra sniperskudd som treffer bakken rundt meg og skytelyder overalt! Alt dette mens jeg og 2 gode kompiser satt på VT og ropte og banna om at "Fy faen det her skal vi vinne!". Det var 150 kills for å vinne, det endte med at vi hadde 149 da et annet team vant, men selv om vi tapte var det en sinnsyk følelse. Gamet varte i sikkert halvannen time, og etterpå var jeg helt utslitt. Beste gamet jeg har hatt!

Følelsen av å spise noe digg mat når man har gått lenge uten. Og generelt følelsen av å spise taco.

En god film! (Ikke under "slappe av")

Å vinne. (Winning!)

Å snakke med ei jente, når man kjenner på spenningen og vet man har sjans.

Å rave helt vilt etter en del alkohol!

Å, det er så mye...