View Single Post
Sitat av Henrik-Vanger Vis innlegg
Dette har jeg da faktisk hørt om, nede i USA så er visst dette et kjent fenomen. Bare at dette er som regel menn i svart dress som blir sett her og der (Nei ikke FBI eller noe sånt). Disse skal forsvinne så fort man får øye på dem.
Vis hele sitatet...
Dette minner meg om en skummel sak som hendte meg i 3.-4.-klasse:

Jeg hadde privatlærer i piano. Hver uke dro søstra mi og jeg bort til han og hadde pianotimer rett etter hverandre. Vi venta til den andre var ferdig og dro så hjem igjen. Denne pianolæreren hadde mange blader bl.a. donald, illustrert vitenskap og mye annet. Jeg var (er fortsatt) veldig interessert i vitenskap og leste heller illustrert vitenskap mens jeg ventet på søstra mi.

En gang da jeg leste disse bladene kom jeg over en artikkel om utenomjordiske ting som kledde seg ut som menn i svart dress og hatt. Jeg husker ikke helt hva de gjorde her på jorda. Uansett, jeg leste at de var farlige og ble redd av det. I en god stund etter dette var jeg livredd for å gå ved huset til pianolæreren. Det fikk meg til å tenke på disse utenomjordiske tingene, og jeg var livredd for å møte dem.

Nå i ettertid har jeg lurt på hvorfor det har stått i illustrert vitenskap, det kan da vel ikke være sant?