View Single Post
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Husker veldig godt mange ting fra da jeg var yngre.

Som en gang vi var på tur med skolen opp i leiren vi hadde bygd (i 1. klasse), da læreren fortalte om kriger og fly, om flyalarmen ol.
Det var da denne turen, leiren var opp i en ganske stor skog, og på vei opp i skogen, så gikk selvfølgelig flyalarmen! Jeg trodde jeg skulle dø, og stupte med hodet først ned i en liten haug med stein, og gjemte meg under en stein i nesten 10-15min.

En annen gang (15 år gammel), jeg og en gjeng hadde terrorisert noen folk i byen med "Ring på Spring" (Ringe på for så å løpe for harde livet).
Og vi kom til et spesielt hus, der en kamerat ringte på, klokka var vel ca. 23. og da kom det noen ut, jeg hadde allerede lagt meg bakom et garasjetak.
Det var snø og kaldt ute, og dama som kom ut, sto der i ca. 30 min, før hun gikk inn, men vi så at døra var fremdeles åpen, og da visste vi at hun kom garantert tilbake, så vi sprintet opp mot skogen.
Dette huset lå i foten av en 100m lang bakke, og vi hadde fritt innsyn til både huset og garasjen deres. Etter vel 10-15min så vi dem gå mot bilen, der de satte seg inn, startet den, og skrudde av frontlyktene, sånn at vi ikke skulle se at den va på.
En kamerat av meg tok av seg jakka, og jogget helt "uvitende" forbi, for så å komme opp igjen en nær snarvei.
Da fortalte han at de fremdeles satt i bilen.
Klokka passerte både midnatt og ett før de gikk inn igjen, slo av lysene, og det ble stilt.
Men for sikkerhets skyld gikk vi en liten omvei.

Og noen uker senere (Fremdeles vinter), tok vi dette huset igjen på ring på spring, og da kom mannen ut, satte seg i bilen, startet den, og han beynte faktisk å kjøre rundt å se etter oss, dette varte i en stund, da en av kameratene mine ble oppdaget av mannen i bilen, og han kjørte etter oss, vi stupte ned en bakke ned til den lokale barnehagen (bakken hadde vel en 70-80 graders helling og var 7-8m lang), han kjørte forbi, og vi gikk opp igjen, da kom han tilbake, vi sprang inn i innkjørselen til de som bodde ved siden av barnehagen, og han stoppet, vi hoppet utfor en mur, og inn på barnehageområdet igjen.
Da kom både de som bodde i huset, og sjåføren etter oss, vi splittet oss, og jeg sprang vel 1-2km hjem igjen (pga. omveier, liten by).

Dette var mer creepy enn en kan forstille seg

Kan også nevne at gangen mellom disse 2 gangene tok vi samme huset også, og da gikk kona etter oss, og mannen kom på firhjuling, men vi bare gikk ned i sentrum og ristet dem av oss
Vis hele sitatet...
Det hørtes jævlig gøy ut, men samtidig skulmmelt:P