View Single Post
Sitat av comi
Pøh, tøv.

Synes innvandrere får like god behandling som oss, okei see på det slik.

En mann med et annet fødelsesland en Norge kjører buss (Foreksempel) okei, men problemet er at jeg hører ganske så ofte at dette peker personen ut og kan sette han/henne i bås jeg synes ikke det er et påskudd (Faktisk mange som bruker det) bussjåfør trenger ikke være et dårlig yrke.

Kanskje de ser på bussjåfør som en ganske relax jobb med tilfredstillende lønn. Tenk på at selv om de kommer til Norge trenger ikke bety at de er fattige, men de kommer ifra skjerpede områder og vet og leve økonomisk og vet derfor hva som er livsnødig og hva som ikke er livsnødig.

Så har man også folk som kommer ifra andre land en Norge som har muligheten til og tørke seg i ræva med gullpapir akuratt som røkke.

Personlig ser jeg på innvandrere som den vanlige nordmann, grunnen til at du hører mer om kriminalitet blandt menn/kvinner med utelandsk opprinnelse er at pressen både i Norge og andre land er for triggerhappy på og få ut nyheter om innvandrere som gjør ugagn, mens de som er norske blir skjult mer nedi støvet.

Slik du formulerer deg så vil jeg heller ikke lese førsteposten din på grunn av svarene blant annet fra DonTomaso og andre viser at det du kommer med er rent piss og er ikke til og høre på.

Bare tenk over det, dere har alle vært utlendinger.
Vis hele sitatet...
Hva i alle dager begrunner du dette med? Hvor har du hørt at media støver ned det kriminelle nordmenn gjør? DETTE er en begunnelsesløs påstand, ikke det jeg kommer med.

Jeg kommer med egne meninger og hvordan jeg ser på ting. Og jeg har da aldri sagt at alle innvandrere som kommer hit er fattige? Da må du ha misforstått. Men de som trenger noe, de får all mulig hjelp til å få det.