View Single Post
Sitat av DonTomaso
Du tror kanskje ikke det sier noe om miljøet du vanker i? Dessuten vet du like godt som meg at 90% er noe forbanna tøv.

Jeg har møtt mange innvandrere i mitt liv, og ikke en eneste av dem driver med kriminalitet. Samtlige av dem er ordentlige folk slik om meg, og oppfører deg akkurat like bra som meg.

Biffen: Grunnen til at at det er kommet mange innlegg i denne tråden fra folk som åpenbart har sympatier fra politiske bevegelser på den ekstreme høyresiden, er at mange benytter sjansen til å spre drit og faenskap i alle tråder som handler om ikke-ariske mennesker.

Og til de som kommer med det sedvanlige oppgulpet om at "er ikke du litt rasist selv som mener at nordmenn behandler innvandrere som dritt": Hvordan tror dere det er å gå på gata, og få onde blikk av folk som passerer deg uten at du har gjort noe? Eller å hele tida bli spurt om man støtter islamske fundamentalister fordi man ikke har et norsk fornavn? Eller å bli spurt om man snakker norsk når man har bodd hele livet i Norge? Tenk litt over ting før dere poster, jævla idioter.
Vis hele sitatet...
Jeg må virkelig rette deg her. Det du kommer med her nå, det er en fordom på lik linje som det du opprinnelig klager på.

Selv om folk er imot størrelsen på dagens innvandring, og selv om folk har guts til å si at de er litt misfornøyd med hvordan innvandrer-problemstillingen har blitt løst, så betyr ikke det at de er "høyre-ekstremister". Det er så feil som du kan ta.

Og for å snu på det du sier om at hvor kjipt det er for deg å bli sett stygt på hver gang du går ned gaten din, og hvor kjipt det er å bli spurt om du snakker norsk. Tenk hvor kjipt det er å gå i den gaten du har gått i hele ditt liv, hvor du har følt deg trygg og sikker, for så å plutselig en dag bli ranet av en gjeng med personer som har vært så heldige å få komme inn i dette landet? Tenk hvor kjipt det er å måtte ha med deg en person når du går i "belastede" strøk fordi du er redd for å ha blitt voldtatt, som er i den samme gaten som du pleide å leke helt trygt i som barn? Tror ikke du det også er litt kjipt?

Som jeg sa i en tidligere post. Endel innvandrere virker som om de har problemer med selvinnsikt. Det er viktig at de også ser saken fra "vår" side, før de begynner å skrike om hvor fæl vi nordmenn er.