View Single Post
Gratulerer til alle som har holdt AMC, dere opplever nå en velfortjent squeeze (om den er short vet jeg ikke)
Det har vist seg å være en helt rå investering.

Ikke bli for grådige, og husk at om dette er short-posisjoner som dekkes så vil plutselig alle short posisjonene være dekket og etterspørselen vil forsvinne nesten fullstendig.

47,76$ ligger AMC på i det jeg skriver dette.
For fem dager siden lå denne aksjen på kun 16$!

Noen som holder eller har solgt AMC'en sin som har lyst til å dele sitt synspunkt på hva det er som foregår?

---

Og hvordan er stemningen blant dere som holder GME?

Jeg er spent, ettersom AMC og GME (samt KOSS og EXPR) har vært korrelerte i flere måneder, så håper jeg vi ser en lignende stigning i GameStop også. Jeg personlig tror dette handler om at ingen vil dekke alle short-posisjonene sine på en gang, da det blir meget dyrt.
Det beste om man er short aksjer som har blitt dyre, er å prøve å dekke short-posisjonene sine sakte og kontrollert. En av gangen.
Forhåpentligvis ser vi en forsinket (ifht. AMC) men like drøy stigning i GME.

AMC er i skrivende stund på 48,47$
GME er i skrivende stund på 256,17$



Gratulerer til alle som har tjent og lykke til til alle som forhåpentligvis er i ferd med å tjene.

Og igjen - Ikke bli for grådige !

"Bulls make money. Bears make money. Pigs get slaughtered"

--------

GME spratt plutselig opp til 293 og falt ned like fort igjen? Merkelig
Sist endret av krystallkongen; 2. juni 2021 kl. 18:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.