View Single Post
Jeg får endelig det som jeg håpte ser det ut som, det var møte om min fremtid i lar og kommende avrusning på akutt post, jeg får mest sansynlig bytte til enten morfin sulfat x3 daglig, eller dolcontin x2 daglig, og noen sinnsyke doser også. Jeg bor i huset ved siden av hentestdet mitt, og de kommer på døren hver dag med medsinen for dagen ETTER i dag.

Slik at jeg kan bestemme alt selv hvordan jeg legger opp dagen min. Håper jeg får morfin for en hel dag av gangen, og ikke må ned der eller ha de på døren to tre ganger om dagen, men det må jeg kanskje til å begynne med, men jeg er bare så glad jeg har en sjans for et bedre liv nå, jeg skal avruse meg fra så mye c-preparater som jeg klarer å bli kvitt, og bytte til en annen lar medisin var utfallet av møtet.

Jeg ble så glad når legen min sa til meg i går det jeg sier selv, metadon ble oppfunnet av nazistene under krigen for de fikk ikke tak i morfin lengre pga handelsblokkaden, og det er en dårlig erstatning og et tyngre stoff, som likevel funker dårligere. Og skal man slutte er beste måten å hoppe over på heroin igjen en stund, og så kutte DET ut, for da blir perioden med fysiske abstinenser bare en liten uke, mot flere mnd på metadon.

Sinsykt at det ikke har blitt brukt mer morfin lenge i LAR, det er jo tross alt fra en plante, det trenger seff. ikke bety en shit, men jeg liker tanken på at det finnes naturlig, og blir brukt i noen land på lik linje med vår bruk av alkohol, og der vet de ikke hva avrusning er engang, for de har kultur for bruk av opium, og kan leve med det på en måte vi ikke klarer pga vår kultur for alkohol og ingenting annet.

Jeg syns alkohol burde vært forbudt, og hasj lovlig heller. Ingen voldtar eller banker kidsa sine på hasj, hvertfall er det mye annen rus inni bildet i så fall. Folk som bare røyker er de kjekkeste ruserne uten tvil, synd med tørken nå. Syns faen meg purken kan ta speed dealerne heller en all hasjen vår, som mangen av oss trenger for å sove for eksempel. for meg er det verdens beste sovemedisin, pga jeg bare røyker mer hver gang jeg våkner....


s