View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Spørsmålet er vel ikkje om det å stenge grensene vil ha fleire negative konsekvenser. Poenget med EU (og Schengen) er å forenkle vare og personflyt innad i Europa, og det har dei fått til. Å innføre grensekontroll på interne Schengen-grenser vil ta Europa mange år tilbake, koste samfunnet enormt mykje - og antakeleg ikkje forhindre nye terrorangrep.

Hugs at terrorister kan sjå våre sikkerhetstiltak, og tilpasse seg dei. Det var ikkje som om smugling ikkje forekom før Schengen, eller at det ikkje vert smugla ting over Schengen sine yttergrenser i dag.

I tillegg er spørsmålet kor radikalt vi er villige til å endre samfunnet viktig. PST er svært fornuftige, og seier rett ut at vi realistisk sett ikkje vil kunne forhindre denne typen terror i eit ope og fritt samfunn - http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...n-8243692.html

Samtidig er det verdt å ha i bakhovudet at det er dramatisk, men ikkje dramatisk mange døde. Samfunnet tåler heilt fint at 25000 døyr på vegane i året i Europa. Nei - eg prøver på ingen måte å samanlikne bilulukker og terror, berre poengtere at samfunnet er robust, og tåler dødsfall rimelig godt.
Vis hele sitatet...
Jeg mener ikke stenge grensene. Det finnes en mellomting mellom åpne og stengte. De burde ha kontroll på hvem som kommer inn. Flyktninger som vandrer over grenser ulovlig og det er ingen kontroll på dem.
Jeg tror heller ikke at det er antall døde som er problemet. Problemet er frykten det skaper og hatet det skaper. 100 døde i terrorangrep er "verre" for samfunnet enn at 25000 dør i ulykker.
Sist endret av Xernox; 15. november 2015 kl. 15:50.