View Single Post
Jeg ønsker å lage en tråd hvor alle og en hver kan skrive og diskutere hva de tenker at freakforum er og skal være da jeg til stadighet ser folk som sier "RaiRai er dette freakforum eller?"

Er dette freak forum? Eller en syte gruppe for 60 år gamle kjerringer...
Vis hele sitatet...
Mange spørsmål dukker opp. Er freakforum bare for professorer? Er freakforum bare for narkomane? Er freakfurum bare for de som er kriminelle til enhver tid? Er freakfurum bare for "tøffinger" som ikke eier konsekvenstenking? Eller er alle være velkommen så lenge de forholder seg til hverandre og reglene her inne? Har freakforum gitt deg noe? Har freakforum tatt noe fra deg?

Å komme med en nøktern mening som støtter f.eks HMS tankegang eller reglement, blir ofte møtt av hvor tøffe folk er og at vi "er på freak". Spør du etter kilder blir du ofte møtt med 10 nye poster uten en eneste kilde. Å få igjennom helt enkle, fornuftige ting som burde vært elementært blir møtt av et C-RAM system ladd med trashy mentalitet fra folk som tror alt er innafor fordi vi "er på freak." Dette er selvsagt bare en oppfatning av en del brukere og neppe slik det skal være.

Dette var bare for å sette igang tankeprosess og fordi en tråd trenger litt kjøtt på beina men mitt enkle spørsmål er, hva er freakforum for dere personlig? Eller hvordan mener dere at det burde være?

Men én ramme føler jeg for å sette. Jeg ønsker en diskusjon rundt holdninger og hvordan forumet brukes av folk. Om det er ment til å brukes på en konkret måte. F.eks liker jeg personlig informasjon som kan være korrekt og skadereduserende. Dette er IKKE en tråd om moderering og man trenger ikke å bli enige om alt her.

Så hva er freakforum for deg?