View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skjønner ikke helt hvorfor dere skal være så kritisk og dømmende? Fordi det er skrive feil i e-posten og dere ikke liker formuleringen? Eller er det det han nevner om korona dere reagerer på?

Jeg har lest og sett mye negativt om ayahuasca(inner mastery), er ayahusca Norge under de?

Har vært på aya sermonier selv men ikke i Norge. Så vet hvor viktig det er og komme til en plass med gode, ærlige og åpne mennesker. Heldigvis gjorde jeg det.
Men det virker ikke som noen av dere som kritiserer har erfaring med Ayahuasca Norge?

Det som skjer når fremmede møtes og drikker ayahusca i en seremoni kan være utrolig fint.
Det gjorde meg tryggere og bedre forberedt før seremoni. Så har man noen og snakke med som forstår og kan hjelpe deg etterpå.
Det og gi slipp er ikke like enkelt som det høres ut som, og seremoniene hjalp meg veldig med det.

Har i ettertid tatt sopp og lsd mange ganger alene og med en venn eller to. Min erfaring er at det ikke kan sammenlignes, og det tror jeg har med at aya er noe helt spesielt og at ayahuasca var på en retreat.
Med en gjeng fremmede som støttet seg på noen av de fineste menneskene jeg har møtt som til og med tok betalt!? En drøm hele opplegget.