View Single Post
Fikk følgende epost(meldte meg på epostliste) fra Ayahuasca Norge:

Hei brødre og søstre����❤️

Da er snart 2020 over og vi går inn i 2021,det har skjedd mye på mange fronter. Mest merkbart har korona hysteriet vært, siden vi går inn i en tid med mer usikkerthet rundt Covid-19 og strengere regler, blir vi også nødt til å om organisere litt. Ikke fordi at jeg/vi er av dem som tror mest på dette hysteriet men mest fordi vi ønsker og opptre seriøst og ta hennsyn til de fleste av dere.uten tvil er det noe på gang i forhold til korona men,at det er så ille som myndighetene vil ha det til, tviler jeg på. 2021 vil dermed bli litt mindre grupper,men vi har da muligheten til og holde seremoni på sørlandet og østlandet.

Jeg blir fortsatt litt fraværende grunnet personelige årsaker,men det er sørget for at deres(klientens) sikkerhet er ivaretatt. Vi har også blitt en organisasjon (bevisthetssenteret) som er registrert i brønøysund vi søker derfor medlemer til vår organisasjon,og håper på så mange som mulig.det vil bli en liten sum og betale i året på 750kr.

De av dere som betaler vil få 50%avslag på neste seremoni,da tjener dere nesten 1000 kr. Mer detaljer rundt medlemskap vil komme på nyårt.Pengene går til organisasjonens fremtid og vår (folkets)fremtid,evt penger som vi får inn vil gå til advokater og lignene for og kjempe vår sak. Vi vil bygge en sak under noe som heter ‘de innfødtes rettigheter’ jeg Roy kristofferzen har 1/8 dels sàme blod i meg, så dette har vi dekning for.Det eneste vi trenger er deres støtte, håper 2021 kan blomstre med masse nye medlemer av vår organisasjon slik at våre rettigheter kan komme tilbake,og den voldtekten som skjer nå på vår bevissthet kan opphøre...ønsker dere alle en god jul og godt nyttår

VIKTIG! Epost besvares på

Mvh
Roy og gjengen



Er dette en av de aktørene som har fått et dårlig rykte ?

På den ene siden møter man visstnok merkelige folk når en kommer inn i dette miljø.
Men denne epost, bl.a. måten de formulerer seg på, gjør meg betenkt. Er jeg alene ?